Friday, April 1, 2011

giler2 bersama ika .

assalamualaikuuuuuuuuuuuuuuuuuum!

ngeeeeee , hepy la arini . sebab jumpa ika n lepaking dengan dye . lokasinya , di rumah dye . hehe .
klau kitorg dah jumpa ni , memang secara automatik penyakit giler2 akan datang terhadap kami berdua .
bgos kan . 

nur syafiqah jamil :
 bila berada di depan kamera , dye akan buat2 rajin yea . harap maklum .



 yummy2 !! kitorang menternak lemak dengan makanan ni lah .

 korang mesti tertanya2 , rumah diorang ni cam besar jeaa . letscekitdautyaw !
 landskap rumah dye cntik sangat !


 kalau korang nak tau , yang tinggi tu lampu yea . nak beli satu la nak letak dalam bilik . =)

so sekarang masa ber webcam bersama ikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!
 someone said , my tongue look weird . err .





=)

dont ask why we are like this . we just cant be together coz we'll crazy and we are crazy of camera .
thats why we are like this . hepy giler nih .

out !


7 comments:

ficqa is mee..! said...

u look pretty cute adek!

Naddia said...

bulatnye muke...ase nk picit2!

Nur Iffah Athirah Jamil said...

kk amy nie~~~ ira kn kate jgn msukkn gmbr ira!!! =,=! asl kk amy msukkn jgak~~~?! T~T

Nur Iffah Athirah Jamil said...

ira bkn ye 'oku' lar..~~ kk amy nie..~jhat lor..~~ =,=!!

amy syahirah said...

ira : hehe . rilek la .

Nur Iffah Athirah Jamil said...

aik? kk amy da delete gmbr ira~~ yeah!!~~ bgus2! :D

amy syahirah said...

dah . takot ira nangis pulak . hehe .