Friday, April 15, 2011

Cinta Kau & Aku - Siti Rosmizah . akhirnya !!

assalamualaikuuuuuuuuuum . teehee .
 
terbaeeeeeeeeeeek . *belom baca lagipon . baru nk mula . teehee .

harini aku rasa sangat puan hati sebab dpat beli novel dari penulis terkenal ni . memang dah lama nak beli buku karya makcik Siti Rosmizah nih . akhirnya dapat jugak harini . orang ckap penulisan dye memang mantap + meletup + kebabooomm !! . ingat nak beli karya terbaru dye , Lafazkan Kalimah Cintamu . tpi nt2 lah . nak kumpul duit dulu . hehe .

kau beli , tak rugi .

p/s : xsbar nak baca . kdang2 mama mrah aku , "asik nak beli novel jea . cuba la beli buku agama ckit . ada faedah dye ." tak tau nak ckap ape dah .

salam .


12 comments:

Nur Iffah Athirah Jamil said...

due2!! k.ngah da de! :D

nadiya taqwa adam said...

cinta kau dan aku beshhh ! :D

*i E J a* said...

lafazkan kalimah cintamu mmg power abiss ! bely . rugy lau xbely .

Wani said...

nak baca novel yang 1st tu :))

Nana Azhar said...

1st>quite good..i like!!
2nd>xbace lagi..nak beli jugak!!

misz molecule said...

nanti da habis bace,,



story2 ek..

Nurashikin Japlus said...

mmg best la novel nie... hee... Cpt2 bc!!! :)

qyqa said...

argh... dah lama cari novel cinta kau dan aku tapi x jumpa..hohoho

zyra said...

lafazkan cinta mu tuh mang best giler!! rugi klau ta bce.. py novel cinta kau & aku tuh ta dpat crik!!
-_-"

syafiqah khadiron said...

terkezutt i bila u kata latest dia novel lafaz kalimah cintamu, i rasa i baca last year. u nak pinjam i ada? mmg best karya siti rosmizah ni, novel Andai itu takdirnya pun best. selamat membaca

cik teynteyn said...

i suker andai itu takdirnya. bila baca rasa macam real je. hehe ..

neway , i tag u here :

http://cintasanggadis.blogspot.com/2011/04/contest-alya-aku-dan-alam.html

jom join.

amy syahirah said...

ok semueeeeeeeeee . thanx for ur suggestion and ur comment .