Monday, August 29, 2011

ucapan raya .

assalamualaikum .

sempena nak raya ni , aku nak minta maaf pada rakan2 blogger mahupun FB . Maaf atas segala kesalahan kalau ada terkasar bahasa , terbiadab , tergedik . eh , tang gedik tu aku tak setuju . =)

yela , mungkin dari cara aku menulis tu ada sikit kasar ke . Tapi , korang kena jugak terima sebab dengan cara inilah aku rasa puas bila berblogging . Prinsip aku satu je , selagi tak sakitkan hati orang , dah cukup .

aku rasa cukup manja dah ni untuk minta maaf . maafkan aku yeaa =(

something to share ,


 tiba-tibaaaa....


ayeem dengan sis nadia gila friendly ! Aku gelak guling2 especially bila tengok cara sis nadia komen . aku tak tau la , pada aku setiap patah perkataan sis nadia tu kelakar . macam spontan .

kau tau , disebabkan kejadian ni aku tak boleh tido pikir "eh , biar betik aku komen2 dengan ayeem n sis nadia tadi" . serious . tak jangka dek akal aku nak komen bagai dengan blogger hebak macam diorang ni . ^^

 weyh , kenapa gedik sangat kau ni . pasal ni pon nak gebang erk ?

sukahati aku la . BLOG AKU BUKAN BLOG BAPAK KAU . ^^

p/s : abam ayem jahat . cakap pasal tinggi ni sensitip taww .
p/s/s : selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin =)
 
assalamualaikum .

1 comment:

Ayeem Jemain said...

hahaha habis semua perbualan ditunjuk pd umum. anyway, selamat hari raya, maaf batin. takmo dah sebut perkataan kecik, sekolah, tinggi, comel etc haha