Tuesday, July 5, 2011

aku budak U , bukan budak sekolah .

assalamualaikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum !

dalam kelas , macam biasa . aku la yang paling kecik comel . derr , comel bukan sebarang comel . kecik bukan sebarang kecik . tapi ade ummpphh . pergh , tak boleh blahh .

semalam ada presentation untuk BEL . BASIC ENGLISH LANGUAGE . wa cakap sama luu . wa suka keje group2 ni . seronok !

ini logo kitorang . takpayah tanya logo ape dan kenapa logo sebegitu rupa .

nampak tak organizational chart tu ? aku jadi CEO . olok-olok . tapi aku rasa aku layak . =P

haa . tu aku , tu , tuuu laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .


anum <3 

ini bukan mak saya .

haaa , ini baru mak saya . =P

maaf , aku tak ada DSLR . hanya camera henset semata-mata .

#semua orang tak senpurna . aku pon ada pimple scar . mencik !!

awak . saya tak suka kalau orang panggil saya kecik . kalau comel takpe . lebih berbudi bahasa sikit . lagi satu kan awak , saya 18 tahun tau . bukan 8 tahun .

ingat ok awak . kecik-kecik cili padi , lu langsi lu mati .

assalamualaikum .



8 comments:

NoRMa aZurA iSMaiL said...

hehehe..walaupun kecik...tp comel sgt..sweet...

diya said...

kecik pun comel apeeee .
:))

Raden said...

humangai..keciknye kamu. nk sumbat lam beg leh??

Rtp Farra Arisha said...

berbadan kecil tp sgt cute :)) hehe.

JIJI YU said...

kecik sgt ko ni..

amy syahirah said...

norma azura ismail : thnxx . hehe .

diya : thnxxx awkk . <3

raden : haha !! hamboii , sampai hati smpai nk sumbnat dlam beg !!

Rtp Farra Arisha : trima kasih . <3

JIJI YU : ye mmg pon . ko baru tau ?

asema . said...

akak kecik XD

Alexandriana Alia said...

alahai, tak nampak langsung dahi cik adik kita ni.

my sis pun suka pakai style camtu. tutup dahi. hehe