Thursday, July 14, 2011

sakit tekak lagi .

sekarang aku sakit tekak gilerbabeng . nak tido pon tak boleh . kalau kat rumah aku meraung macam budak kecik . tapi kalau dah duduk kolej nie aku nak meraung ape nye . mau kene pelempang dengan senior . 4 kali aku teguk air asam . tapi , lagi bertambah perit . gila , nak cakap dengan bf pon dah segan disebabkan suara dah macam kene sepit dengan penyepit .

baru berapa hari tak on9 fb . tetibe dapat msg ni :


alamat dalam mimpi jela kau tunggu aku mizkol ye *perghhh , gila berlagak .
sori la , i dah ada bopren . nanti u bagi jela no fon u tu kat orang lain . terima kasih .

bila dapat msg macam nie , terasa seperti perempuan cantik pulak padahal tidak sama sekali . sesungguhnya aku tidak sempurna . ececeh .

amacam ? ada macam irine nadia tak ? ok bye .

assalamualaikum .

3 comments:

Ayeem Jemain said...

haha apa la. gepren org jgn kaco lebih2.

sugar2 kapas strawberry said...

hahaha.ramai giler org suke jual no fon skang ni

Mohd Shahir Shamsudin said...

pemurahnya dia, bagi no tepon pada anda :D

allahu yashfeek :)