Sunday, September 11, 2011

entry raya .


kenal tak org kat atas ni ? ok aku mengaku aku ter-bangga. =P

disebabkan request dari blogger pemes kebabomm nie suruh aku buat entry raya , dengan berbesar hatinya , aku buat . ececehhh .

ok , suasana raya alhamdulillah , aku sambut dengan kesederhanaan sahaja . tak lebih dan tak kurang . hanya sederhana . biasa2 .

raya pertama aku pakai baju kaler hijau . ada orang cakap sejuk mata . haha . thanx ayeem . =P

 gadis melayu konon2 . =)
raya kedua pakai baju kaler merah . sejak ni aku rasa aku dah suka dengan kaler merah . hehe .

err , sebenarnye tak banyak sangat amik gambar . aku tunjuk gambar time raya pertama n raya kedua jela yeee . *malas sebenarnya . ^^


p/s : kepada rakan2 blogger yang beri semangat kat aku atas perkara2 yang terjadi , terima kasih . maafkan aku kalau entry sebelum2 ni ada terkasar atau terbiadap . terus terang , masa tu macam tak boleh kawal perasaan ni . Tapi bila aku pikir2 dan muhasabah diri , aku teringat satu benda , DUNIA HANYA PINJAMAN DAN SEMENTARA , jadi semua yang terjadi hanya sementara . tak semuanya kekal kan ? hidup ni macam roda . kejap kat atas , kejap kat bawah .


apa-apapon , ALLAH kena sentiasa ada dalam hati .

assalamualaikum .



7 comments:

ღ p!nk veLvet ღ said...

cik amy sentiase chomel, hehe~

Ayeem Jemain said...

hehe mesti lah. kaler ijau kan elok tuk mata

mercury_gurl said...

sabar ea dgn ape yg jadi..anggap tu dugaan :)

amy syahirah said...

pink velvet : hehe . tak laaa . btw , thnx , =)

ayeem : haha . yekeee ?? k fine .


mercury gurl : trima ksihh =)

Anif Abdullah| AA said...

comel ah ..
selamat ari raya.. :)

Umie Artoqiemie said...

Tunjuk lah banyak lagi gambo..

amy syahirah said...

anif abdullah : thanx . selamat hri raya jgak =)

umie artoqiemie : hehe . malas la nak upload .