Saturday, November 12, 2011

hobi mama

Assalamualaikum =)

Korang suka tak pokok bunga atau tanam pokok bunga?? Selalunya perempuan jela kan . Aku nak cerita sikit pasal mama aku yang suka gila tanam pokok bunga . Kalau masuk je kat laman rumah aku tu akan nampak pokok2 bunga yang banyak macam taman bunga pun ada . Aku rasa macam duduk dalam istana yang dipenuhi bunga2 . ceh istana la sangat
sebut je je pasu bentuk segi apa . semua ada .  ehee .



antara bunga-bunga koleksi mama :

jangan tanya apa nama bunga tu sebab aku sendiri tak tau . =)

Mama aku sebenarnya agak obses jugak lah dalam tanam2 bunga ni . Bila dia ada masa rehat time keje boleh sempat dia singgah mana2 kedai pokok bunga atau kedai pasu . 

bunga ni mama baru je tanam . Tu sebab tak nampak sangat bunga dia .

 mama tak pernah serious bila bergambar . =|

p/s : If you love something, let it go. 
If it comes back to you, its yours forever. 
If it dosent, then it was never meant to be .
 
k la . bye, assalamualaikum =)

5 comments:

schaze zainn said...

ibu schaze pun suka tanam2 pokok ni =D

JIJI YU said...

eleh cam mak ko je ada pasu..ehhe

yustie ftyt said...

sukanye tengok bunga tuh..hidup dengan subur!

Dang Intan Duka said...

xminat berkebun..hahha


peace

CTK said...

mesti mama kamu syg gile pokok2 neh..mau dipancung lau pasu tu pecah..hihi