Sunday, June 5, 2011

finally , i got my own wedges !


yeah , rasa sangat bersyukur sebab ada jugak kasut saiz kaki aku . 
derr , wa pun nak gak merasa pakai high heel atau wedges derrr . takkan wa nak melopong je tgok pompuan lain pakai kasut tinggi derr . wa pon pompuan gak . nak gak gase tinggi cikit .

lu ingat senang ke wa nak jumpa kasut yang saiz kaki wa . susah deerrr . kaki wa cam kaki sin chan je derrr . tak besauu mana pon . tu sebab wa btol2 bersyukur niee .
wa rasa macam tak puas dengan colour dye . tapi ape wa ada kisah deerr . benda ada depan mata , hamek jerr . daripada xde langsung . =)
ini adik waa . dye menangis guling2 semalam derr sebab xpat beli kasut . sebab ape , sebab bapak wa cakap , dye dh ada banyak kasut . kaklong satu high heels pon takdak . 

p/s : terima kasih ayah . mmmuuuaaahh2 !!

assalamualaikum .



5 comments:

dark r0se said...

cantik derrr!:) HEKHEKK~:p

amy syahirah said...

dark rose : haha !

ifarizatul said...

saya pun ada heels nk letgo.. boleh tengok :)

kura said...

tahniah jumapa wedges! selamat tinggi!. Eh Ehh Heheh :3

azalia hjsalleh said...

chantek