Saturday, June 11, 2011

bestnye jadi budak cute .


ape ?? kau ingat orang kecik senang kene buli eh ?? oh tidaaaaaaaaaaak . salah sama sekali .

masa sekolah , selalu jugak aku kene buli . tapi sekejap je . sebab aku ni jenis tak suka orang pijak kepala . kecik kecik , cili padi derrr . wa garang taww . lu ape tau . masa sekolah dulu , kalau orang sakitkan hati aku , aku akan melenting tak tentu pasal . maki hamun . bagi warning kat dia . and then tarik muka dengan dia . sampai aku anti orang tu .

then , orang tu akan minta maaf . yeah !! aku menang . ngengeee . ok , maybe childish sikit . tapi ape aku ade kisah . diri aku . tapi bila dah 18 tahun ni , eh2 , 18 tahun dah ke ?? hehe . kene la ubah sikit sikap tu . i mean , lebih matang la . tapikan , aku still jugak manja2 , merajuk ngan orang lain . hehe . nak buat macam mana . yang penting tak menyusahkan orang .


amacam ?? ade cute macam yuyu zulaikha tak ?? ok muntah sekarang .

ini entry perasan , kau tak suka , kau blahh .

hye kawan . nama penuh saya amyrah syahirah bte badrin . tapi nama glemer saya amy syahirah . saya budak 18 tahun tapi peghangai macam budak 12 tahun . saya suka tangkap gambar bebanyak . saya suka megajok dengan orang . dengan orang yang saya kenal je . yang tak kenal takkan la tak tentu pasal nak merajuk dengan diorang . kang ade yang kene label mengada-ngada atau bahasa kasarnya gedik .
 ok byee .

p/s : 11/6/2011 . happy birthday abg haris .

assalamualaikum .


4 comments:

y i e n said...

comel n tetap comel, hehe~~

Long distance relationship. said...

adiq comel..!love to read ur blog syg.its okey jadi manja.sbb manja,org mudah syg kt kite.akak pun manja jugak.tp xleh lawan ngan adik 2..hheee..but one thing.even kite manja,jgn bg org ingt kite ni manja kededek.even manja,but we're independent.2 y pnting..biler kite manja,xreti independent,sume keje xboleh buat,it make other feel awkward.anyhow,be ur self..:)

Amy Syahirah said...

pink velvet : thnx waaaaaaaaaakk !!

sis asmah izah : thnx sis !! btol ckp sis !! ".even manja,but we're independent.2 y pnting.." love it !! thnx a lot .

syasya said...

awak ni si kecik yg comel..suke sume2 pic kamu!