Monday, January 2, 2012

hello 2012 !

candy itu hanya prop untuk menampakkan saya lebih comel dengan eyebag yang teruk dan muka yang tak berapa nak berseri :D

heyyy everyone ! Owh tak sangka dah masuk tahun 2012 . Jadi , apakah azam anda ? azam saya ? ahaaaaaaa , banyak lah . Nak jadi anak yang baik , kawan yang baik , Mempunyai hubungan yang baik dengan semuaaaaaa orang , Taknak missed kelas , Taknak tinggal solat , nak maintain cute dan sebagainya . :D

Kalau dipikir-pikir kan balik . Banyak kenangan aku masa tahun 2011 . Tahun dimana buat jiwa aku tak tenteram bila nak ambil result SPM , tahun yang buat jiwa aku tak tentu hala bila first time nak belajar memandu dan dann tahun yang membuat aku gemuruh untuk melangkah ke alam yang lebih dewasa iaitu kehidupan kolej . Banyak lagi la tapi malas nak mention . Kata orang , TUTUP BUKU LAMA , BUKA BUKU BARU :)


so koranggg , HAPPY NEW YEAR . Semoga tahun ni menjadi tahun yang lebih baik dari tahun yang lepas-lepas ok ;)   

 Assalamualaikum :)


4 comments:

Nalisa Syahira said...

hikhik , tahun ni lisa pula amik result spm , err , dup dap dup dap

pape pun , hepi new year . hee ;)

Najwa Not Nadrah said...

tahun ni saya pula nak ambil result spm!! takuttt...

selamat tahun baru :)

Raden said...

saye nak kurus :)

ascil.punye.lah said...

azam kita yg berada di top list,nak kahwin!=)

tapi masih takde calon.hihi.