Thursday, May 19, 2011

aku adik Nurulbadiah Lai ?? statement perasan ni weyh


ni aku ada printscreen ckit . agak buruk la . tapi takpe ah . kene scroll banyak sikit .


klik la untuk tumbesaran yea .
aku tak pandai nak printscreen cntik2 . men hentam je nih . asalkan nampak dah la erk .

ape ko tak bangga ke kalau orang tanya ko ni adik kepada blogger femes nurulbadiah tu ?? kalau aku , aku bangga . hehe . yela , memang kenyataannya tak ada ikatan adik bradik , tapi kalau nak perasan apa salahnya . sukahati gua la nak perasan ke tak , hidup gua . lu jangan nak banyak cakap .

lagi satu gua bukan saja nak menunjuk atau bangga ke hape . tapi gua rasa ini salah satu bukti yang menunjukkan bahawa Nurulbadiah Lai bukan lah seorang yang sombong . tapi , tapi , kalau gua adalah salah satu orang yang bukan ditegursapa oleh nurulbadiah lai , gua rasa itu takkan jadi masalah pada gua . yela , buat apa nak kemaruk sangat dengan orang yang tak tegur dengan kita ?? sampai nak sound2 eh sombong le hape le . ape kejadahnye . kalau gua , dia nak tegur ke hape ke itu hak dye le ye tak . nampak sangat le kalau gua yang sound dye sombong ke hape ke macam nak tarik perhatian jee . perrgghh , dah le orang tu tak layan , pastu nak sound2 dye sombong . kalau gua , gua malu . macam la takde cara lain nak dye layan kita .


amacam ?? ada sama tak ?? cakap sama , pleeeezzz , pleeeezzz .

p/s : gua suka perasan . lu takde hak nak sound2 gua ok .

p/s/s : awak , semalam awak tak sempat nak nyanyi untuk saya . tu la , saya dah cakap . topup seratus . kan dah tak sempat nak nyanyi . =(

assalamualaikum .





7 comments:

Daniela said...

dua2 kiut...itu lah persamaannya hehe

Naddia said...

oi budak mate moolat! haha..same la cket! tang gebu tuh same..hehe

p/s: dek..kai lens ape??santek aa

amy syahirah said...

daniela : ahaaaa . timekacih .

sis naddia : haha , eh akak pon gebu hapeeee . pkai lens colour grey la akk . thanx !

lady~yint said...

xsama lah sebab adik comel, nurulbadiah cantik... :P

Izyan Masri said...

MEMANG NAK DEKAT SAMA.NI BESAR NNTI MESTI FAMES AMES NI.KANKAN :D

amy syahirah said...

sis lady yint : yah , sis nurul lebih kepada cantik .hehe .

sis izyan masri : pergh , firs time tu sis komen !! hehe . wait2 . i will not gonna be femes emes la sis .sy lebih suka menjadi orang yang biasa2 . hmm . thnx sis komen .

aTy _faRed~ said...

sama cantik..:)