Monday, December 31, 2012

Sweet 19 :)


Assalamualaikum :)


Imma birthday girl :)

Alhamdulillah, 29/12/2012 haritu genap sudah umur aku 19 tahun. Alhamdulillah, rasanya dengan hanya ucapan "terima kasih" macam tak cukup untuk mengatakan yang aku bersyukur sangat dengan Allah sebab Dia masih jaga aku dengan baik, masih beri aku peluang untuk hidup kat dunia ni selama 19 tahun! Takde perkataan apapun yang boleh describe rasa syukur aku yang teramat sangat pada Allah. All i just can say is, ALHAMDULILLAH.

So, umur dah berganjak ke 19 tahun. Pheewww, rasa macam beruntung sikit sebab kawan2 aku semua duk sok sek sok sek "omaigod, next year aku dah 20 tahunn!!" atau  "Tahun depan nak masuk 20 dah akuuu like seriously??!!" . And ya, aku pulak, "aku baruuuuu je masuk 19 tahun babe." Wkwkwkwkwkwk. Mana tak nya, lahir hujung2 tahun memang ada muda sikit laahhhh wkwkwkkwkwkw k sorry over.

The journey is begin...

Jadi.... kena tanam azam baru sempena kedewasaan aku(dewasa ke?) dan tahun baru jugaaaaaa. Dah kena matang sikit tak boleh asyik nak main2 je, asyik nak kenakan orang je, asyik nak bajet macam baru 16 tahun je. Tapi tu semua matang bertempat. Sebab aku ni jenis yang agak tak matang sikit dengan kawan2 and family. Dalam study or perkara yang perlu serious, aku serious lah. Tapi kalau dunia luar, aku memang jahat nakal nak mampus wkwkwkwkkwkw. Well tak boleh lah ubah tu. Yang penting, jaga adab. :)

I can't change THIS.

Kan aku dah kata..........


Wish me luck :) 

So... aku nak ucapkan terima kasihhhhhhh pada yang wish birthday aku di Facebook, Twitter, whatsapp and message. I appreciate it! Walaupun takde orang bagi aku hadiah tahun ni wkwkwkwkwk, tapi takpe, DOA pun dah cukup. It is more than enough. Thank you again :)

Till then, assalamualaikum :)

XOXO, Amy. Publish!
*lagi sekali kekonon dalam IstanbulAkuDatang*

3 comments:

Anonymous said...

hope u always epy =)

Unknown said...

Aw you're so cute hun. Happy belated birthday! :)

chinta said...

betol ke umur 19???ya ALLLAhh.....baby face dear....chantik sangat,,,!!!!