Friday, August 24, 2012

kecik bukan sebarang kecik


Assalamualaikum.



Setiap kali saya pergi berjalan raya, tak akan ada orang yang tak tanya BERAPA UMUR saya. Awak tahu tak, apa perasaannya bila orang tanya macam tu? Apa? Tak ada orang percaya ke yang saya ni dah matang? CUKUP MATANG. Sentap. herher *gelak menyampah* 

makcik 1: umur berapa ni?
me : 19.

makcik 2 : umur berapa dik?
me : 19.

makcik 3 : Tingkatan berapa?
me : eh tak. Dah 19 dah.

makcik 4 : umur berapa?
me : ........... *mengeluh* 19 makcik.

makcik 5 : umur berapa?
me : ......................... *malas jawab*

Ha, sekarang matang? Matang?? *nada marah*

Saya bukan je comel, tapi saya pun penyayang. Suka budak-budak. Ada lah jugak sifat keibuan.



Kaum Adam, sila lah terharu :P

Apa apa pun, duit raya tetap masuk. Itu yang penting tu. Alhamdulillah. kekekeke.

Oh ya, so how's your raya?? *baru nak tanya sekarang* Ramai orang kata, raya tahun ni heartless. Memang betul tu, tapi kita tak boleh lah cakap macam tu. Sambut raya atas kemenangan kita berpuasa selama sebulan. Jangan cakap heartless disebabkan baju raya tak siap, baju raya tak sebanyak/secantik tahun lepas. Bukan, bukan macam tu. Yang penting hari raya ni kita kena ada rasa syukur sebab Allah masih beri kita peluang untuk berpuasa. 


Sekali lagi, saya nak minta maaf zahir kepada semua kalau ada salah dan silap. Rasanya kesalahan batin takde kot. herher. Oh maaf. Macam best pulak ketawa macam tu *herher*.

Baiklah, Assalamualaikum :)

6 comments:

airazulaikha said...

selamat hari raya :))

arnissa said...

comell nyer amyy... :)

Tulus Sweet said...

yala..how old r u? huhu

Novelgurl said...

haha..comel r.klo sy pn x caye kott awk umr 19 taon..tingktn bape ea dik?? haha =P

Syaifuddin Alias said...

saya lagi comel (-,-"

Seimura said...

Mudanya, baru 19 tahun.